Monday 21 July 2014

Jimatkan ruang dapur dengan COWAY

Assalammualikum w.b.t

Alhamdulillah, semakin ramai memilih untuk memasang penapis air COWAY. Saya kongsi cerita dari pelanggan saya.

Beliau dan keluarga tinggal di apartment yang terletak di Puchong selangor, isi rumah ada 6 orang iaitu beliau, isteri, dua anak lelaki, ibu mertua dan adik ipar. Beliau dan isteri bekerja. Dengan masa yang terhad, penyediaan air minum sangat leceh. Air panas perlu dimasak untuk menyediakan bekalan air minuman terutamanya waktu pagi secawan kopi adalah minuman wajip bagi beliau.

Jika anda berminat untuk melakukan pemasangan Penapis Air COWAY
Sila hubungi saya , Health Planner Saffiyah PM 012-387 5531
Online application di seluruh negeri di Malaysia


Sebelum memasang penapis air COWAY, beliau dan keluarga menggunakan cerek, pemanas air dan water filter untuk mendapatkan air panas dan sejuk untuk simpanan dan kegunaan harian. 


Jika anda perhatikan penapis air yang beliau gunakan, mungkin anda boleh nilaikan berapa tahap ketulenaan dari penapis yang "ringkas" ini. Tidak salah menggunakan, tetapi untuk mendapatkan penulenan air terbaik anda harus memikirkan bagaimana penapis air ini memberi kesan untuk kesihatan anda. Penapis air COWAY menapis sehingga 0.0001 micron.


Ini la gambar yang dikirimkan oleh beliau kepada saya, keadaan dapur beliau penuh dan saya sempat "spot" bebrapa items seperti yang dibulatkan. Alhamdulillah kini selepas memasang penapis air COWAY beliau tidak perlu lagi ketiga barang ini dan sudah boleh disimpan rapi.


Ini la pelanggan saya, thumbs up bersama technician COWAY yang sedang membuat pemasangan di rumah beliau. Beliau gembira, saya lebih gembira kerana dapat membantu beliau dan keluarga.


Siap diguna, selesai satu "urusan" rumah dan boleh menjimatkan banyak "perkara". Menurut beliau, sehari untuk keperluan beliau sahaja 2 liter air minuman is a MUST!!. rupanya beliau dan isteri pengguna nutrisi Herbalife yang mana semua sedia maklum, penggunan nutrisi Herbalife sememangnya mementingkan pengambilan air masak secukupnya seharian. kata beliau, setiap 25KG berat badan, beliau memerlukan 1 liter air masak. Jadi dengan adanya penapis air COWAY, sumber air bersih dan sihat mudah diperolehi.

Jika anda juga berminat untuk membuat pemasangan penapis air COWAY, sila hubungi saya , Health Planner Saffiyah PM 012-387 5531. Saya bantu anda merangcang pelan pemasangan penapis air COWAY di kediaman anda.

2 comments: