Tuesday 22 July 2014

COWAY di sandakan

Assalammualaikum w.b.t

Alhamdulillah, pemasangan penapis air COWAY sudah selesai. Cerita tentang pelanggan dari Sandakan Sabah. Beliau berasal dari semenajung tetapi menetap di Sandakan mengikuti suami yang bekerja di sana. Beliau bersama bayi berusia 10 bulan dan suami menyewa rumah teres.  Walaupun hanya bertiga tinggal di rumah sewa, beliau sangat mementingkan kesihatan dengan memilih penapis air COWAY untuk mendapatkan sumber air bersih untuk kegunaan harian.


Kenapa COWAY? beliau ingin memberi yang terbaik kepada anak nya yang berusia 10 bulan, selain dapat memudahkan urusan membancuh susu, beliau juga akan menggunakan air dari penapis COWAY untuk memandikan anaknya. Sebelum ini,bayi beliau kerap mengalami ruam halus dan gatal-gatal, banyak perkara yang boleh dimanfaatkan dari penapis air COWAY ini.


Sebelum memasang penapis air COWAY, begini la "stok" air minuman yang disediakan.Beliau mengambil air dari mesin "tekan" TETAPI air tersebut juga masih berasa "payau". Untuk menghilangkan rasa "payau", beliau terpaksa membancuh air manis untuk menikmati rasa air yang sedap tidak payau. Ini belum termasuk air PANAS yang perlu disediakan setiap kali beliau hendak membancuh susu. Walaupun keadaan ini nampak normal, tetapi dengan adanya penapis air COWAY, banyak urusan dapat menjimatkan masa dan memudahkan kerja-kerja harian.


Penyambungan penapis air COWAY dari paip sinki. Tahukah anda ? jika anda berpindah, COWAY memberikan perkhidmatan pemasangan semula secara PERCUMA!! 


Selesai, beliau dan keluarga sudah boleh menikmati air bersih dari penapis air COWAY. Terima kasih kerana mempercayai COWAY.

Jika anda berminat untuk melakukan pemasangan Penapis Air COWAY
Sila hubungi saya , Health Planner Saffiyah PM 012-387 5531
Online application di seluruh negeri di Malaysia

No comments:

Post a Comment