Monday 21 July 2014

Facial mudah dengan COWAY

Assalammualikum w.b.t

Senyum je baca tajuk entry ni kan. Facial atau rawatan muka dengan penapis air COWAY? Bagaimana tu?

Macam ni, kebiasaanya sesetengah wanita gemar ke SPA untuk melakukan rawatan muka. Tetapi ada sesetengah wanita LEBIH gemar melakukan facial atau rawatan muka sendiri di rumah. Jadi, bersama penapis air COWAY, rawatan muka lebih mudah dilakukan kerana sumber air sedia ada seperti PANAS,SEJUK dan BIASA.

Selain itu, ketulenan sumber air dari penapis air COWAY juga menjadi faktor untuk mendapatkan rawatan dari sumber air terbaik. Tahukah anda, kehalusan penulenan air dari penapis air COWAY ialah 0.0001 micron?


Keempat-empat rekabentuk penapis air COWAY mempunyai 3 suhu iaitu PANAS,SEJUK dan BIASA. 
Untuk melakukan rawatan muka dengan penapis air COWAY, pertamanya anda boleh mencuci terlebih dahulu muka dengan air dari penapis air COWAY pada suhu BIASA.

Selepas mencuci, untuk membuka pori-pori muka, tadah air pada suhu PANAS dalam mangkuk/bekas yang sesuai untuk mewapkan muka anda. Cara saya ialah menyelubung muka dengan tuala bersama bekas air panas tadi sehingga 5-7 min. Lebih banyak peluh keluar dari pori-pori, lebih baik hasil rawatan muka.

Setelah selesai membuka pori muka, anda boleh meneruskan rawatan muka menggunakan skincare anda. Selepas rawatan,dapatkan air dari suhu SEJUK untuk dituam kemuka bagi menutup semula pori muka.

Mudah kan? Menjimatkan masa dan kos rawatan muka. Untuk kulit muka yang lebih sensetif dan memerlukan rawatan yang kerap, anda pasti lebih gembira menggunakan penapis air COWAY seharian. Dapatkkan sumber air bersih bukan hanya untuk keperluan badan tetapi untuk kecantikan luaran.

Jika anda berminat untuk melakukan pemasangan Penapis Air COWAY
Sila hubungi saya , Health Planner Saffiyah PM 012-387 5531
Online application di seluruh negeri di Malaysia



No comments:

Post a Comment