Monday 21 July 2014

Agent COWAY Melaka

Assalammualikum w.b.t

Anda sedang mencari agent COWAY? Saya agent Saffiyah, Health Planner COWAY. Apa yang boleh saya bantu anda? Sebagai agent atau Health planner, saya akan menjadi jururunding dan mencadangkan design penapis air yang terbaik dan sesuai untuk keperluan isi rumah. Selain dari itu, saya akan membantu anda dan membentangkan PELAN pembayaran terbaik kepada anda mengikut budget dan yang paling penting ia memudahkan urusan pembelian atau sewa belia anda.


Sebagai agent COWAY juga, saya akan memberi penerangan awal kepada anda tentang kebaikan dan kelebihan penapis air COWAY. Sedikit latar belakang tentang syarikat COWAY yang anda perlu tahu. COWAY merupakan syarikat yang telah beroperasi dari tahun 1989 di Korea dan mempunyai pusat Penyelidikan dan Pembangunan Coway sendiri iaitu Institut Teknologi Alam Sekitarnya yang terletak di National University of Seoul. Pusat penyelidikan ini ditubuhkan untuk memastikan semua produk yang dihasilkan berkualiti dan menurut piawaian antarabangsa. 

COWAY DI MALAYSIA mula memasuki pasaran MALAYSIA pada tahun 2006. Menggunakan tagline "We Bring Wellness", COWAY menitikberatkan soal kesihatan diri dan alam sekitar, membawa masuk prodak 100% mesra alam dan sudah terdapat lebih 100,000 pengguna dan ia semakin meningkat setiap hari.

Jika anda berminat untuk melakukan pemasangan Penapis Air COWAY
Sila hubungi saya , Health Planner Saffiyah PM 012-387 5531
Online application di seluruh negeri di Malaysia


No comments:

Post a Comment