Monday 21 July 2014

Cara beli penapis air COWAY

Assalammualaikum w.b.t

Berminat untuk membeli dan membuat pemasangan penapis air COWAY?

Jika anda berminat untuk melakukan pemasangan Penapis Air COWAY
Sila hubungi saya , Health Planner Saffiyah PM 012-387 5531
Online application di seluruh negeri di Malaysia

Serba sedikit berkenaan cara pembelian penapis air COWAY. Pertama sekali anda perlu mendapatkan Health Planner atau agent COWAY. Seperti saya, saya merupakan salah satu agent COWAY. Saya menetap di MELAKA TETAPI tidak perlu risau jika anda menggunakan agent yang jauh seperti saya kerana, saya hanya membantu anda memudahkan urusan "order" anda. Selepas mendapatkan persetujuan dari anda dan selesai mengisi borang permohonan, saya akan proceed kepada Service Center COWAY untuk persetujuan pemasangan . Selepas itu permohonan anda akan diproses. Dalam masa 7 hari bekerja, technician COWAY akan datang membuat pemasangan. Temujanji akan ditetapkan mengikut masa anda. 

Cara pembayaran utuk penapis air COWAY ada beberapa cara dan semestinya sebagai Helath Planner saya akan memudahkan anda memilih SKIM pembayaran mengikut budget, keperluan dan kemudahan anda.


Saya Health Planner Saffiyah sedia membantu anda. Sebagai jururunding anda, saya akan mencadangkan reka bentuk penapis air COWAY yang sesuai mengikut kediaman anda dan sesuai mengikut keperluan semasa.


Reka betuk yang cantik dan menjimatkan ruang dan masa. 



No comments:

Post a Comment