Sunday 11 January 2015

Pemasangan Coway di Jabatan Kerajaan

Chempaka Says,

Alhamdulillah tahun 2015 banyak memberi ruang dan peluang kepada perunding Coway. Dengan "agreement" yang memberi manfaat kepada kedua-dua belah pihak antara Coway dan Jabatan Kerajaan. Pengurusan pemasangan produk Coway menjadi lebih mudah, cepat dan teratur.

Kelebihan produk Coway kepada Jabatan Kerajaan ialah proses sewa beli yang ditawarkan memberi faedah terutama kepada staff atau kakitangan Jabatan. Jika dahulu penapis air sedia ada menggunakan perkhidmatan MANUAL membawa tong-tong air yang besar dan berat serta menganggu ruang penyimpanan. Hari ini Coway menawarkan perkhidmatan yang mesra pengguna, cepat dan tidak menggangu tugas harian kakitangan Jabatan berkenaan penyediaan dan selengara penapis air.

Saya sangat mencadangkan anda memberi cadangan kepada pihak jabatan atau syarikat anda untuk pemasangan produk Coway. Saya boleh membantu anda menyediakan dokumen dan yang pastinya manfaat kepada anda saya akan hargai. Insetif kebiasaanya saya akan beri sebagai saguhati kepada anda yang mencadangkan saya sebagai agent perunding untuk pemasangan Coway di Jabatan atau syarikat anda.

Banyak testimoni Jabatan kerajaan yang telah berurusan dan membuat pemasangan produk Coway, antaranya dalam Jabatan Kementerian dan Kastam Di Raja Malaysia. Justeru itu sekiranya anda rasa berbaloi mencadangkan rangkaian produk Coway dalam jabatan anda, boleh Hubungi Chempaka 012-387 5531 agent prunding atau Health Planner Coway Melaka & Malaysia.



No comments:

Post a Comment