Sunday 11 January 2015

Kebaikan penapis air coway

Chempaka says,

Sebelum anda melihat kebaikan penapis air coway, pertama sekali yang anda perlu paham adalah KEPERLUAN AIR dalam kehidupan harian.

Kenapa perlu minum air?
Untuk keperluan badan yang pastinya. Tapi untuk apa? Air menjadi agent yang terpenting dalam badan dan hampir 70% aktiviti badan manusia adalah melibatkan air.

H2O singkatan molekul air yang terdiri daripada unsur Hidrogen dan Oksigen

Fungsi air dalam badan?
Mengawal suhu badan, menghantar nutrient kepada organ dan tisu badan, membawa oksigen, perkumuhan serta melindungi sendi dan organ.

Justeru itu, tahukah anda sumber air BERSIH adalah gabungan antara unsur hidrogen dan oksigen. Tetapi kita sedia maklum, proses pemyediaan air bersih dan laluan air sampai kepada pengguna BANYAK dicemari unsur lain seperti unsur KLORIN, KARAT, BAU, RASA & WARNA. Tanpa sedar peningkatan unsur yang tidak diperlukan dan kandungan unsur tambahan yang BERBAHAYA terutamanya seperti unsur karat akan memberi kesan kepada tahap kesihatan tubuh badan.

Justeru itu, bagaimana anda sebagai pengguna memilih "penapis" yang terbaik ? Apa ciri yang anda inginkan dalam senuah mesin penapis air bersih? Selain design yang cantik, harga yang berpatutan, apa lagi ciri yang anda harus pertimbangkan.

COWAY anda mungkin sudah biasa mendengar jenama ini, ada yang masih ragu-ragu dan ada yang masih belum paham sepenuhnya tentang VISI syarikat Coway. Untuk pengetahuan anda, rangkaian produk Coway terutamanya penapis air menggunakan teknologi RO. Apa itu teknologi RO? Reverse osmosis adalah teknologi yang menapis kehalusan unsur air sehingga 0.0001micron!!!!

Anda harus ambil tberat tentang KEHALUSAN tapisan air melalui sesuatu mesin penapis air. Jika anda tidak mencapai kehalusan usnsur yang terbaik, fungsi air yang berada dalam badan anda mungkin ya atau mungkin tidak memberi kesan terhadap kesihatan tubuh badan. Banyak yang ingin saya sampaikan tentang kebaikan penapis air Coway, justeru itu sebagai agent perunding Coway Melaka. Anda boleh menghubungi saya di talian 012-387 5531 untuk temujanji atau kunjungi pejabat besar Coway Melaka di Taman 1 Lagenda bersama saya.





No comments:

Post a Comment