Friday 6 July 2018

Saya cadangkan Coway


Assalammualaikum semua 😄

Minggu lepas saya hadir training belajar pasal penapis air #COWAY ... dalam training tu saya sangat tertarik dengan kecanggihan Penapis Air #villaem ni. Saya boleh buat kesimpulan, kalau ada customer nak buat pilihan, saya PASTI cadangkan VILLAEM ni. 

Yang pertama saya tertarik sebab penapis air Villaem ni menggunakan teknologi RO (Reverse Osmosis) dimana mengikut kajian Prof Dr Ahmad Fauzi, air RO air yang sangat bersih dan tulen yang sangat diperlukan oleh tubuh badan. Teknologi RO #coway asalnya diambil drpd teknolgi NASA ( di angkasa,angkasawan kumpul dan tapis air kencing sendiri menggunakan teknologi RO dan bertukar menjadi air yg sangat bersih dan selamat utk diminum)

Yang kedua, Penapis air Villaem ini mempunyai ciri2 yang dapat menjimatkan penggunaan elektrik terutamanya di waktu malam,ketika anda sedang tidur dan penggunaan penapis air menjadi kurang, jadi di situ built-in sensor Villaem dengan bijaksananya secara automatik akan menutup pemanas dan penyejuk air untuk mengurangkan atau menjimatkan penggunaan elektrik. Kalau dulu pakai water heater pot, kalau terlupa nak tutup sebelum masuk silap hari bulan boleh meletup dapur di buatnya. Scary!

Selain rupa bentuk #Villaem #coway yang selim dan canggih ni, ia mampu menyimpan air yang berkapasiti 11.3 Liter air iaitu lebih hampir bersamaan dengan 11.4L penapis air coway model Mach yang lebih tinggi saiznya! WOW😍

Bantu memudahkan tugas harian para ibu memasak,menyediakan minuman,susu utk anak2 kerana MEMPUNYAI 4 SUHU AIR sangat sejuk,suhu bilik,suam dan panas berasap2 🤩🤩 Hebat ke Hebat??

Saya sebagai wakil jualan coway anda memastikan pilihan anda yg terbaik!

wasap.my/+60123875531/nakcoway

No comments:

Post a Comment