Sunday 14 February 2016

Segelas air bersih dengan COWAY

Antara pesan mak
1. Makan makanan yang bernutrisi
2. Cukupkan rehat
3. Amalkan gaya hidup sihat
4. Minum air bersih secukupnya

Mak ada bagitahu
1. Air sangat membantu seimbangkan suhu badan
2. Boleh membantu membawa nutrisi yg sihat kepada badan
3. Membantu tubuh lebih sihat

Mak kata
Untuk setiap 25KG berat badan, kita memerlukan 1 liter air bersih

TAPI, banyak masalah nak dapatkan air bersih
1. Saya sendiri tiada masa memasakan ayau menyediakan air yg secukupnya
2. Masa saya dan kehidupan saya sangat terkejar-kejar untuk menyediakan bekalan air bersih

Kehidupan sendiri, dipenuhi dengan bebanan kerja yang menghambat. Saya kerap bekerja lebih masa, waktu makan tidak teratur, air juga kurang minum. Di sebabkan faktor kerja dan masa, saya rasa sangat LETIH, LESU dan PENAT dengan aktiviti harian.

Sehingga pada suatu hari, saya ada sedikit masa yang lapang membuka ruang ini. Membaca enty ini terus saya terdetik akan kebenaran tulisan pengarang.

Jadi, saya terus melihat paparan ini seketika lalu mencapai telefon yang berada tidak jauh dari sisi saya. Saya terus menekan no 012-387 5531  dan menghubungi agent Coway untuk memasang penapis air Coway.

Terima Kasih Coway, dengan adanya penapis air ini, masa dan tenaga saya dapat dijimatkan untuk mendaptkan air bersih. Badan saya rasa lebih segar dan kehidupan saya menjadi lebih mudah dan gembira.


No comments:

Post a Comment