Sunday 17 August 2014

Service penapis air COWAY

Assalammualaikum w.b.t

Hari ni Miss Ong CODY dari #COWAY datang buat service penapis air kat rumah. Saya baru 2 bulan je pasang, Miss Ong kata filter ada sikit kotor TAPI tak teruk sangat seperti area Melaka tengah yang lain terutamanya kawasan alai katanya lebih teruk!!! saya pun sewa sebulan RM140 je penapis air ni. Ada kontrak minimum 2 tahun tapi saya decide nak lanjutkan kontrak lagi 3 tahun supaya service setiap 2 bulan ini berterusan selama 5 tahun sebelum ia menjadi hak milik kekal saya TANPA perlu saya rungsing tentang kualiti air bersih untuk minum.

Sepanjang sewa beli ni segala kerosakan, tukar filter, alat ganti, pemindahan lokasi kalau ada, kerosakan kalau berlaku seperti bencana alam atau kecuaian yang tak disengajakan akan ditanggung PERCUMA!!! oleh pihak COWAY selagi dalam kontrak sewa beli.  Ada ke sesiapa rakan FB saya dalam ni orang kampung alai atau yang berminat nak buat pemasangan penapis air COWAY boleh PM saya.


Service card menunjukkan bukti penyelengaraan dan service dilakukan secara berjadual oleh CODY. CODY stand for Coway Lady.


JIKA ANDA BERMINAT MEMBUAT PEMASANGAN PENAPIS AIR COWAY
HUBUNGI CHEMPAKA 012 387 5531

No comments:

Post a Comment